dilluns, 1 de novembre de 2010

Inspiració poètica i musical

Amics de les arts! M'inventat el joc d'intentar fer poesia després de veure un videoclip musical. En aquest cas, i navegant per unes altres webs vaig descobrir un video de RADIOHEAD que em vaig agradar molt. El meu poema no té molt mérit, això no més és un intent de fer innovació poètica però. No més per què us alenteus vosaltres també a innovar i a escriure.
Feu click al video, tancau els ulls, escoltau la música i deixau que els vostres dits escriguin.
Els versos els hi he escrit en castellà per què estic acostumat a compondre en castellà, però amb el temps aconseguiré pensar i escriure en menorquí, tranquils amics de les arts.
Si qualcú voll fer la traducció d'aquestos versos al català, endavant i "Temps al temps..."



"Tiempo al tiempo..."
Somos extraños peces en un océano infinito.
Algunos se cruzan,
se buscan,
se encuentran,
otros se esquivan.
En el fondo ves sus ojos
que claman tu nombre,
que te piensan,
te atrapan
y te devuelven
hacia esa superficie habitada.
Ahora has tocado fondo
y escapas...

1 comentari:

  1. me pareix molt bona idea, escriure el que la música ens suggereix ens pot servir per treballar amb els alumnes d'una manera no tan convencional. Per cert, tan fa si està en català, castellà, anglès... l'important és transmetre!!

    ResponElimina